Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Steinar Melby
Artikkel
16 mai 2018 16:32
Del på Facebook
MøreRoyal® Bryggedekke .Illustrasjon: NorConsult
MøreRoyal® Bryggedekke .Illustrasjon: NorConsult
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Grunnarbeidet og byggingen av Kranaskjæret i Kristiansund er i full gang! Det majestetiske prosjektet inneholder gjestehavn, servicebygg, restaurant og historieformidling - og skal bygges i MøreRoyal® i bøtter og spann.

Denne uken er Talgø Møretre i gang med å bygge elementene til servicebygget på Kranaskjæret, som produseres i bedriftens elementavdeling. Talgø Møretre har egenutviklede produkter for røffe Nordmørsforhold både til bryggedekke og kledning til servicebygget på Kranaskjæret.

Se mer info om disse nedenfor.

28x145bryggedekke graa2MøreRoyal® Bryggedekke

Bryggedekke i fargen grå, dim 28x145 skal brukes til gulvdekke på hele Kranaskjæret. 

Bryggedekke har en glatthøvlet, profilert side med v-fas spor og en side uten profil. Den uprofilerte siden har en skåret overflate som er ru og røff og egner seg godt til grove rustikke miljøer.

Bryggedekke er egnet til både større prosjekter og private brygger. I mange byer og tettsteder settes det fokus på havn, brygge og sjøkant i forbindelse med byfornyelse, forskjønning og infrastrukturutvikling, alt fra mindre utbygginger til større prosjekter.

Les mer om MøreRoyal® bryggedekke her

Kranaskjæret Bilde1

DB rett kant1 350MøreRoyal® Kledning

MøreRoyal® kledning er førsteklasses, ferdig behandlet trelast klar til bruk uten noen form for behandling.

Den trenger aldri maling eller beis, og innehar unike egenskaper som er ideelt for de som ikke ønsker å bruke tiden på vedlikehold.

MøreRoyal® kledning er hyppig brukt både på næringsbygg, driftsbygninger, støyskjermer og ikke minst til private boliger.

Les mer om MøreRoyal® kledning her

Følg byggingen direkte minutt for minutt på KSU.NO, eller følg prosjektet via "Vi bygger Kranaskjæret" sin facebook-side.

 

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 4 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 8 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 22 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 23 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse