Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Når no galskapens prosjekt Møreaksen er rydda ut av NTP, er tida klar for full gass og fokuset på reelle vegprosjekt her i fylket.

Alt for lenge har Møreaksen fått løyve til å «torpedere» alle andre vegsamband.

Annonse
Annonse

E136 frå Ålesund til Bjorli burde vore ferdig for lengst. Her har galskapens planlegging av Møreaksen knabba all plankapasitet i tiår etter tiår i Statens vegvesen region Midt.

Likeså «dødsvegen» E39 Solevågseidet–Blindheim–Moa, som er av landets farligaste vegområde med over 22.000 bilar i døgnet har også effektivt blitt skvisa.

Same skjebne har Voldatunellen, Strynefjellet, rv. 70 osv. fått merke.

No kan vi som ynskjer å bygge veg folket i fylket vil ha, gje full gass og ha stødig fokus på desse prosjekta, der mi rolle i Transportkomiteen og på Stortinget får ei viktig oppgåve i dette.

Annonse
Annonse

Ei ny borgarleg regjering om ca. 1,5 år kan sørge for at E136, «dødsvegen» E39 Solevågseidet–Blindheim–Moa, rv. 15 Strynefjellet, Voldatunellen og rv. 70 igjen kan kome fram frå dei mørke skapa til Statens vegvesen.

Og, den egentlige Eksportvegen frå både Nordmøre og Moldeområdet, Langfjordkryssinga kan no godt børstast støvet av for å få løfta fram, og kunne bli realisert.

Eg skal ivertfall passe på kva Statens vegvesen region midt kjem til å bedrive tida si med i åra framover, at dei fortsetter å sløse pengar på prosjekt folket ikkje vil ha, er det no brått slutt på.

Så må storsamfunnet ta lærdom. Lærdom av at «kokkelimonkemiljø», ikkje skal få lov til å sløse vekk ca. 500 mill kr av skattebetalarane sin pengar ein gong til, slik den dyre erfaringa er frå Møreaksen.

Reelle, gode fornuftige vegprosjekt som faktisk tjener folk og næringslivet i heile fylket skal prioriterast.

Møre og Romsdal trenger ei regjering som prioriterar dette fylket, då er fasiten for å kunne få dette til eit enda sterkare FrP.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 20 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 20 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse