Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Steinar Melby
Artikkel
25 februar 2018 22:25
Del på Facebook
JB Forlag, ved daglig leder John Berge (til høyre), har ansatt ny salgs- og markedssjef.
JB Forlag, ved daglig leder John Berge (til høyre), har ansatt ny salgs- og markedssjef.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

JB Forlag, med tidligere Kristiansunder John Berge som daglig leder, har engasjert Glenn Smith som ny salgs- og markedssjef. 

Glenn Smith har jobbet i norsk filmbransje i snart 20 år. Først som produktsjef i Bonver Entertainment Norway AS, og de siste seks årene som National Account Manager hos Universal Sony Pictures Home Entertainment Nordic AB.

Fra februar 2018 er Glenn klar med fullt fokus på de mange produktene fra JB Forlag.

«Jeg gleder meg stort over å fremdeles å få ha kontakt med filmbransjen via landets beste filmmagasiner, KINOMAGASINET og VIDEOMAGASINET, samt de andre spennende produktene fra JB Forlag, ikke minst Kulturhusmagasinet.no», sier Glenn.

«Jeg er veldig glad å ha fått med Glenn på laget. Med hans solide bakgrunn fra filmbransjen, store kontaktnett og smittende entusiasme går JB Forlag det kommende 20-årsjubileet i 2019 lyst i møte», sier daglig leder John Berge i JB Forlag.

JB Forlag skal i 2018 utvikle mediefirmaets mange nettsteder, herunder de tre separate Kino-, Video- og Kulturhusmagasinet-sidene, samt bladet KINOMAGASINET, og planlegger også flere nye nettsteder og printprodukter.

Firmaet driver fra før av www.jamesbond.no, www.filmmessen.no og www.0007shop.no, med flere nettsteder.

JB Forlag startet 26.10.1999 og står bak en lang rekke store prosjekter, herunder magasinet «Ja, vi elsker JAMESBOND».

John Berge har erfaring som kulturjournalist i NTB, vaktsjef i Dagsavisen, journalist og vaktsjef i Tidens Krav i hjembyen Kristiansund, samt at han i ulike perioder har jobbet for Aftenposten, NRK, Nationen, Se og Hør, Elektronikkbransjen, Egmont Publishing, Oppegård Avis, Mediamenn, med flere. Han drev også RELEASE, det tidligere fagbladet og nettstedet for videobransjen, fra 2000 til 2012.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 9 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 9 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse