Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
10 oktober 2017 05:57
Del på Facebook
Sundbåten Rapp er eit av fartøya som har fått støtte. Foto: Foreningen Sundbåten Rapp
Sundbåten Rapp er eit av fartøya som har fått støtte. Foto: Foreningen Sundbåten Rapp
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Deler ut 1 million til eldre fartøy
15. oktober er det søknadsfrist for listeførte fartøy, som er verna av Riksantikvaren, til å søke om tilskot. Til saman deler fylkeskommunen og Riksantikvaren ut 1 000 000 kroner.

– Møre og Romsdal har ei rik kystkulturhistorie med eit mangfald av fartøy, med ulike funksjonar som til dømes fiskefartøy, ferjer, passasjerbåtar og fangstskuter. Men dette er ikkje ei sjølvfølge, utan eldsjelene som bruker mykje tid og krefter på å halde dei ved like, seier Arve Nytun, rådgivar i fylkeskommunen

Held liv i kystkulturen

Sidan 2016 har ti fartøy og deira båtlag, fått tilskot gjennom SAVOS ordninga i Møre og Romsdal. SAVOS er eit samarbeid mellom Møre og Romsdal fylkeskommune og Riksantikvaren, der begge partar går inn med halvparten av tilskotsmidlane kvar. – Det ligg mange dugnadstimar og hardt arbeid bak jobben med å holde fartøya i stand, seier Nytun.
Fartøya som til no har fått tilskot er: Fangst, Slukk 2, Svanen og Rapp på Nordmøre. Brannsprøyta, Thorolf, Hindholmen, Helland og Bilfergen på Sunnmøre, samt Brand frå Romsdal.
– Dette er ulike type fartøy, men dei har likevel til felles att dei ønsker at fartøyet skal være med å formidle Møre og Romsdal sin kysthistorie. For fleire av prosjekta er desse midlane heilt nødvendige for å klare å holde fartøya i stand, fortel Nytun.

Ønsker fleire søknadar

Fylkeskommunen ønsker fleire søkarar til denne ordninga, men minner om at det berre er fartøy som er verna av Riksantikvaren har høve til å søke. Spørsmål kring vernestatus kan rettast til riksantikvaren.
– Vi har hatt denne ordninga sidan 2016, og til no har vi fordelt midlar på ti prosjekt, spreidd utover fylket. No er neste søknadsfrist 15. oktober, og vi ønsker at fleire skal nytte seg av denne mogeligheita, sier Nytun.
Søknadsskjema finn du på heimmesida til Møre og Romsdal fylkeskommune.
– Med denne tilskotsordninga håpar vi at vi kan hjelpe folk som sit på desse viktige maritime kulturminna med vedlikehald, slik at fleire kan få oppleve den maritime biten av fylket si historie, avsluttar Nytun.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 22 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse